onsdag 29 augusti 2012

Jobb, Ikea och annat

Till skillnad från gårdagens väder (konstant regn) så bestod denna dag av strålande sol och en behaglig temperatur. Vilket gjorde stor skillnad på antal gäster på jobbet. Så jag fick rätt mycket att göra, vilket var skönt. Jenny svängde förbi jobbet och vi hann prata lite innan jag skulle möta upp Frida för Ikeabussen. Bestick, koppar och glas blev inhandlade så nu är vi safe inför helgens fest, i alla fall glasmässigt. Handlade även ett täcke och en ram till Susanna. Borde kanske ha haft Anders inramad, men han förstår ju min och Susannas relation så det är ju som lugnt.


2 kommentarer:

  1. Så fiiiint! :) /Katta

    SvaraRadera
  2. Naaaw! Så fint. Jag har accepterat Anders som ditt andra val, så då får ju han som acceptera mig som ditt första, det är inte mer än rätt! //Susannan.

    SvaraRadera