torsdag 6 september 2012

Den senaste veckan

Den senaste veckan har det varit rätt fullt upp. Anna kom i fredags, inte på besök. Hon har flyttat hit nu! Inflyttningsfest/förfest på lördagen. Kom hem till en lägenhet fyllt med ballonger. Underbart. Bakis sushi på söndagen följt av loppmarknad. Där även min telefon försvann, tack vare en ficktjuv. Visserligen en skittelefon, men ändå.
Sedan har veckan bestått av jobb. Anna har jobbat några dagar, vilket har varit väldigt trevligt.
Idag tog jag mig hem direkt efter jobbet så har ändå hunnit med mer än duscha och sova. Snackade med Madde ett bra tag. Så nu känner jag att det är dags att åka hem snart. 23 september kommer jag upp till Umeå.

I lördags då det var inflyttnings/förfest.
Loppisfyndet som jag bytte mot min telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar